Ja TAAS ruokia, mutta kun näihin eikyllästy, sain Krizzeltä (www.dolores.fi) nämä ihanat vadit, oli pakko tehdä niihin ruuat, en vain tiedä mihin näitä tunkisin....ja silti teen lisää

maanantai, 15. tammikuu 2007
Ja TAAS ruokia, mutta kun näihin eikyllästy, sain Krizzeltä (www.dolores.fi) nämä ihanat vadit, oli pakko tehdä niihin ruuat, en vain tiedä mihin näitä tunkisin....ja silti teen lisää

Nukkekoti, katselulaatikot,miniatuureja, kaikkea nukkekotiin
Kommentit